تلگرام و واتساپ :  2258285-0936

 تلفن فروش :  77591964-021

قفسه بایگانی ریلی هوشمند یا قفسه بایگانی ریلی اتوماتیک پیشرفته تر از نوع بایگانی ریلی مکانیکی و قفسه ریلی برقی است ولی باز هم از نظر ساختاری مشابه این نوع قفسه ها می باشد. قفسه بایگانی ریلی هوشمند با دارا بودن انواع سنسورها سهم بسزایی در استفاده بهینه از انرژی را به عهده دارند. بایگانی ریلی هوشمند را به چند طریق مختلف می توان مورد استفاده قرار داد که عبارتند از:

1- بایگانی ریلی هوشمند با فرمان

2- بایگانی ریلی هوشمند با ریموت کنترل

3- بایگانی ریلی هوشمند رایانه ای

4- بایگانی ریلی هومشند پنل فرمان

قفسه ریلی فرمان

مهمترین بخش در جابجا کردن قفسه ریلی فرمان است. فرمان قفسه بایگانی ریلی هوشمند معمولا از 3 جنس: آلومنیومی، چدنی و پلاستیک فشرده می باشد. شرکت کارا با توجه به کیفیت و استقامت و همچنین سبک بودن از جنس آلومنیومی استفاده می کند تا در برابر تنش هایی که باعث شکنندگی می شوند استقامت داشته باشد.

قفسه ریلی ریموت کنترل

برای جابجا کردن قفسه ها از راه دور مورد استفاده قرار می گیرد.

قفسه ریلی رایانه

با استفاده از نرم افزار بایگانی که بر روی رایانه نصب می شود به راحتی می توان پرونده مورد نظر را جستجو و راهرو مورد نظر را باز کرد.

قفسه ریلی پنل

کاربر می تواند با دادن کد امنیتی سیستم بایگانی ریلی را روشن و با فشردن یک دکمه راهرو مورد نظر را باز کند و با دکمه دیگر کمد ها را ببندد. در ضمن با فشردن یک دکمه کل کمدهای جلوی راهرو جابجا می شوند.

تفاوت کمدهای بایگانی ریلی هوشمند با قفسه ریلی برقی در این مورد است که در نوع برقی فقط با یک دکمه میتوان یک کمد را جابجا نمود ولی در نوع اتوماتیک تمام کمدها جابجا می شوند و راه های متفاوتی برای جابجایی قفسه ها وجود دارد.

در قفسه ریلی هوشمند سطح دسترسی به اسناد به راحتی قابل تعریف است و می توان با استفاده از اکسس کنترل افراد محدودی را برای سیستم تعریف نمود.

 

مزایای استفاده از سیستم بایگانی ریلی اتوماتیک هوشمند

  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش نیروی انسانی
  • استفاده بهینه از فضا
  • افزایش سرعت اپراتور
  • محدود کردن دسترسی افراد به اسناد
  • حفاظت طولانی تر از اسناد
  • امکان جستجو پرئنده با سرعت زیاد
  • سبک سازی اسناد و مدارک
  • کاهش هزینه های انرژی
  • دارا بودن روشنایی هوشمند

شرکت بایگان صنعت کارا با تجربه دو دهه حضور در بازار ایران و خاورمیانه یکی از برترین تولیدکننده های پرفروش در زمینه مدیریت اسناد از قبیل بایگانی ریلی، قفسه ریلی ، قفسه ریلی هوشمند ، قفسه ریلی برقی ، قفسه بایگانی ریلی اتوماتیک ، بایگانی ریلی کشویی ، قفسه ریلی کتابخانه ، کمد بایگانی ریلی ، کمد ثابت بایگانی و سیستم های مدیریت انبار از قبیل قفسه ریلی انبار سبک ، قفسه ریلی انبار نیمه سنگین ، قفسه ریلی انبار سنگین است که همیشه تلاش داشته است کیفیت خود را حفظ کند و میزان رضایتمندی مشتریان خود را بالا ببرد. این شرکت سعی دارد با استفاده از آپشن های جدید ( استیکر و رنگ های متنوع ) انتخاب عزیزان مصرف کننده را بیشتر کند. ما با قیمت گذاری منصفانه و کیفیت مثال زدنی همواره بر تعداد مشتریان خود افزوده ایم و مصرف کنددگان قفسه بایگانی ریلی و انواع بایگانی ریلی ما را به دیگران معرفی کرده اند و ما در این زمینه سربلند بوده ایم.

تمامی عزیزانی که قصد خرید بایگانی ریلی، قفسه ریلی، قفسه ریلی انبار یا کمد ریلی بایگانی را دارند می توانند به طور کاملا رایگان از کارشناسان این شرکت مشاوره بگیرند و خریدی مطمئن را تجربه کنند.

 

 

 

قفسه ریلی اتوماتیک