تلگرام و واتساپ :  2258285-0936

 تلفن فروش :  77591964-021

قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره) با طراحی خاص برای هر مشتری بسته به نیاز بایگانی بسیار فراگیر شده است و قفسه بایگانی ریلی چند منظوره  طرفداران زیادی دارد. در قفسه بایگانی ریلی چند منظوره امکان جانمایی انواع مختلف از محصولات از قبیل لباس ، پوشه آویز، نقشه، کشو نقشه، کشو cd، کشو قطعات، انواع سند، انواع مدارک و ... برای کاربرانی که با طیف وسیعی از کالاها سر و کار دارند را فراهم باشد. طبقات قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره)  با گام های مساوی و جابجایی راحت به اپراتور امکان تقسیم فواصل بین هر کفه را می دهد. قفسه بایگانی ریلی چند منظوره در 3 نوع بایگانی ریلی چند منظوره برقی ، قفسه بایگانی ریلی چند منظوره اتوماتیک و قفسه بایگانی چند منظوره مکانیکی قابل تولید است و بنا به نظر مشتری و تعداد قفسه تولید می شود. قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  بهترین نوع بایگانی ریلی برای موزه ها و ارگان هایی است که انواع مختلف سند و کالا دارند.

قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره)  یکی از مدلهای قفسه بایگانی ریلی در سیستم بایگانی محسوب می شود ، همانطور که در بالا گفته شد قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره)  یکی از زیر مجموعه های خانواده ی قفسه بایگانی ریلی مکانیکی نیز گفته می شود، در واقع این قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره)  نوعی از قفسه ریلی متحرک میباشد که می توان از آن برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. با توجه به ساختاری که قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره)  دارد می توان از آن ها به گونه ها و اقسام متفاوت نیز استفاده کرد که دارای کاربردهای مختلفی نیز می باشند. بسیاری از مدل های قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره)  با توجه به کاربرد خاصی که دارند از طبقات داخلی گوناگون ساخته می شوند. اینگونه از قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره)  در ابعاد گوناگون و وزن های مختلف کالا، پوشاک و اقلام دیگر تولید و عرضه بازار شده است. به گونه ای که کاربر می تواند این قابلیت را داشته باشد تا در هر کدام از طبقات قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره)  اقلام مختلفی اعم از کالا و پوشاک را در طبقات مختلف جای دهد و حتی آن ها را در قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره)  جا به جا نماید و کم و زیاد کند. این مدل از قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره)  کاملا مناسب برای ادارات مختلف و سازمان ها است تا کارمندان بتوانند اقلام گوناگون خود را در آن جای دهند.

جا به جایی قفسه بایگانی متحرک چند منظوره :

یکی از امکانات بسیار خوبی که قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره) کاراایران دارد آن است که به راحتی می توان طبقات این قفسه ها را جا به جا نمود. در واقع کاربر می تواند با توجه به ابعاد مد نظرش، فاصله ی بین این طبقات را تنظیم نماید. قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره)  با قابلیت تبدیل طبقات برای استفاده از زونکن ، پوشه ، فیلم ، سی دی ، لباس و ... بصورت مجموعه و مختلط می باشد، بدین صورت که دریک قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره)  با درنظرگرفتن تعداد زونکن ، پوشه آویز ،کارتن و .... با ابعاد مختلف ، طبقات ، کشو با فاصله متفاوت ایجاد نمود، در قفسه بایگانی متحرک چند منظوره  (قفسه بایگانی ریلی چند منظوره) کارا ایران ابعاد قفسه بایگانی ریلی نیز قابل تغییر بوده و می توان قفسه هایی با عمق متفاوت تولید واجرا نمود.

قفسه ریلی چند منظوره