تلگرام و واتساپ :  2258285-0936

 تلفن فروش :  77591964-021

قفسه بایگانی ریلی برقی یا الکترونیکی از انواع قفسه ریلی است که از نظر ساختار و استراکچر مشابه قفسه بایگانی ریلی مکانیکی می باشد. شرکت کارا پس از نیازسنجی بازار نظرسنجی از مشتری ها و تحقیق از ارگان ها و سازمان هایی که از قفسه ریلی بایگانی مکانیکی استفاده می کردند کمبود این نوع از بایگانی ریلی را احساس نمود و با استفاده از یک تیم تحقیق و توسعه پس از چند سال اولین نمونه از این نوع قفسه را به بازار عرضه نمود.

قفسه بایگانی ریلی الکتریکی با دارا بودن یک موتور الکتریکی که روی شاسی تعبیه شده است کار جابجایی کمد را برروی ریل انجام میدهد. این نوع از بایگانی ریلی مناسب برای ارگان ها و سازمان های بزرگ با تعداد قفسه ریلی زیاد می باشد. در صورت قطع شدن برق، کلاچی که زیر شاسی وجود دارد را آزاد می کنیم تا درگیری گیربکس و موتور را قطع کنیم و با استفاده از فرمان های قفسه های بایگانی ریلی را جابجا می کنیم. با اجرا کردن سیستم بایگانی ریلی برقی می توان به طور چشمگیری زمان و همچنین تعداد پرسنل را کاهش داد.

مزایای استفاده از سیستم بایگانی ریلی الکتریکی - برقی:

  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش نیروی انسانی
  • استفاده بهینه از فضا
  • افزایش سرعت اپراتور
  • محدود کردن دسترسی افراد به اسناد
  • حفاظت طولانی تر از اسناد

شرکت بایگان صنعت کارا با تجربه دو دهه حضور در بازار ایران و خاورمیانه یکی از برترین تولیدکننده های پرفروش در زمینه مدیریت اسناد از قبیل بایگانی ریلی، قفسه ریلی، قفسه ریلی هوشمند، قفسه ریلی برقی، قفسه بایگانی ریلی اتوماتیک، بایگانی ریلی کشویی، قفسه ریلی کتابخانه، کمد بایگانی ریلی، کمد ثابت بایگانی، و سیستم های مدیریت انبار از قبیل قفسه ریلی انبار سبک، قفسه ریلی انبار نیمه سنگین، قفسه ریلی انبار سنگین است که همیشه تلاش داشته است کیفیت خود را حفظ کند و میزان رضایتمندی مشتریان خود را بالا ببرد. این شرکت سعی دارد با استفاده از آپشن های جدید (استیکر و رنگ های متنوع) انتخاب عزیزان مصرف کننده را بیشتر کند. ما با قیمت گذاری منصفانه و کیفیت مثال زدنی همواره بر تعداد مشتریان خود افزوده ایم و مصرف کنددگان قفسه بایگانی ریلی و انواع بایگانی ریلی ما را به دیگران معرفی کرده اند و ما در این زمینه سربلند بوده ایم.

تمامی عزیزانی که قصد خرید بایگانی ریلی، قفسه ریلی، قفسه ریلی انبار یا کمد ریلی بایگانی را دارند می توانند به طور کاملا رایگان از کارشناسان این شرکت مشاوره بگیرند و خریدی مطمین را تجربه کنند.